مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 21:052020-08-08سياسي

دلجویی از خانواده دختربچه اهوازی سقوط کرده در جوی فاضلاب روباز


به دنبال حادثه دلخراش سقوط یک دختر بچه اهوازی در جوی فاضلاب روباز ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده سپاه خوزستان برای دلجویی از خانواده کودک و پیگیری مسئله در منزل آنها در کوی سیاحی حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یک دختر بچه اهوازی هفته گذشته بر اثر سقوط در فاضلاب روباز کوی سیاحی اهواز، جان خود را از دست داد.

این حادثه تاسف بار به علت فقدان شبکه فاضلاب در بسیاری از مناطق، پیش از این نیز چند بار تکرار شده است.

به دنبال این حادثه دلخراش، نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده سپاه خوزستان برای دلجویی از خانواده کودک و پیگیری مسئله به منزل آنها در کوی سیاحی رفتند.

بنا بر این گزارش، مهران احمدی بلوطکی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز در خصوص این اتفاق گفت: منطقه کوی سیاحی از جمله مناطقی است که شبکه فاضلاب شهری ندارد و ما بارها در مورد معضلات فاضلاب کوی سیاحی با استانداری، دادگستری، آبفا و.

مکاتبه کردیم.

وی افزود: غرق شدگی کودکان در فاضلاب مربوط به الان نیست و در سالهای گذشته موارد غرق شدگی در فاضلاب برخی مناطق اهواز رخ داده است که شرکت آب و فضلاب باید هر چه سریعتر به این معضلات پایان دهد.

 سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: یک سال گذشته شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات نفت قراردادی برای اصلاح شبکه فاضلاب بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی از خانواده دختربچه اهوازی سقوط کرده در جوی فاضلاب روباز

دلجویی از خانواده دختربچه اهوازی سقوط کرده در جوی فاضلاب روباز