مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-08اجتماعي

نحوه کاشت و نگهداری درخت انگور در گلدان


نگهداری درخت انگور در گلدان می تواند زیبایی خیره کننده ای به محیط آپارتمان شما بدهد، هر چند این کاشت جنبه زینتی دارد.

- جی پلاس ، کاشت درخت انگور در گلدان تنها جنبه زینتی دارد و با کاشت این گیاه می توانید زیبایی دو چندانی را به محیط اطراف خود بدهید.

برای کاشت درخت انگور در گلدان باید محیطی را انتخاب کنید که دارای نور مستقیم باشد، کاشت این گیاه در منزل ممکن نیست، زیرا حداقل 6 ساعت نور مستقیم نیاز دارد.

برای این کار باید گلدان بزرگ و مقاوم تهیه کنید، به علت بزرگ بودن گلدان عملاً جابجایی آن غیرممکن خواهد شد، بنابراین در ابتدا مکان مناسبی برای آن انتخاب کنید.

در شهر های دارای زمستان های سرد امکان خشک شدن شاخه و حتی ریشه در اثر سرما وجود دارد، بنابراین در هوایی که احتمال سرمازدگی می رود باید کل گیاه را با پوشش مناسب پوشانده و گاهی هوادهی نیز انجام دهید.

کاشت یک گیاه کوچک در یک گلدان خیلی بزرگ منظره جالبی ندارد، بنابراین می توانید در سال اول یک گلدان کوچکتر تهیه کنید و در سال های بعد که درخت انگور رشد بیشتری کرد، آن را به گلدان بزرگ تری منتقل کنید.

بهترین زمان کاشت درخت انگور: با اینکه امکان کاشت انگور به وسیله قلمه وجود دارد، اما توصیه می شود نهال ریشه دار تهیه کنید و از مکان هایی نهال بخرید که نوع رقم درخواستی تان کاملاً مشخص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه کاشت و نگهداری درخت انگور در گلدان

نحوه کاشت و نگهداری درخت انگور در گلدان