مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-08اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 156 هزار تن گندم از کشاورزان اردبیل


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل اعلام کرد: امسال بیش از 156 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: امسال از زمان برداشت گندم از مزارع زیرکشت ، بیش از 156 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان گندم کار به صورت تضمینی از کشاورزان این استان خریداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی نوبخت روز شنبه در نشستی با نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس افزود: تاکنون به ارزش سه هزار و 920 میلیارد ریال گندم از کشاورزان استان خریداری شده که بخش عمده ای از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده و مابقی نیز به مرور زمان پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تمامی مطالبات کشاورزانی که تا 21 تیرماه گندم های خود را به شرکت غله داده اند، پرداخت شده است، اضافه کرد: معمولا از زمان واگذاری گندم تا 2 هفته مطالبات گندم کاران پرداخت می شود.

وی گفت: خرید گندم از 12 خرداد آغاز شده و تاکنون گندم کشاورزان شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار خریداری شده ، خرید از کشاورزان شهرستان گرمی در حال اتمام بوده و خرید گندم از کشاورزان شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و نیز خلخال و کوثر در جنوب استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 156 هزار تن گندم از کشاورزان اردبیل

خرید تضمینی بیش از 156 هزار تن گندم از کشاورزان اردبیل