مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-08سياسي

برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل


آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و جمعی از طلاب و روحانیان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای اردبیل برگزار شد.

آیت الله سید حسن عاملی در این مراسم اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) دو اقدام مهم یعنی تعیین مرجعیت سیاسی و علمی را بنا نهادند که این اقدامات بزرگ و بسیار ارزشمند تا به امروز جاری و ساری است.

وی افزود: متاسفانه در سایر ادیان بر اثر غفلت عالمان، دخل و تصرف هایی در دین رخ داده و از آن استفاده های ابزاری شده که به برکت وجود نعمت ولایت این اقدام در دین اسلام صورت نگرفته و دین اسلام به عنوان کامل ترین دین به مردم رسیده است.

  نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اگر در دین مبین اسلام از نعمت ولایت برخوردار نبودیم در طول تاریخ، دشمنان به دین اسلام ضربات مختلفی وارد می کردند.

عاملی در ادامه بیان کرد: امروز برخی از حاکمان کشورهای اسلامی برای بقاء بیشتر خود آرمان های اسلامی را نادیده گرفته و با استکبار و رژیم صهیونیستی همکاری های گوناگونی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل

برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه اردبیل