مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-08سياسي

فلسفه غدیر شیعه شدن است نه محب!/ شیعیان به محبت تام امام(ع) می رسند


رییس حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شیعه اهل ولایت است و محبت تنها کافی نیست، گفت: در ولایت محبت تام و تمام وجود دارد ولی در محبت ولایت وجود ندارد و شیعه واقعی باید اهل ولایت باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب شهرکرد در خصوص اهمیت غدیر، گفت: شیعیان به دو گروه اهل محبت و اهل ولایت تقسیم می شوند؛ و تا زمان امام هادی(ع) بیشتر شیعیان اهل محبت بودند.

رییس حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شیعه اهل ولایت است و محبت تنها کافی نیست، ادامه داد: در ولایت محبت تام و تمام وجود دارد ولی در محبت ولایت وجود ندارد و شیعه واقعی باید اهل ولایت باشد؛ عظمتی که در زیارت جامعه کبیره به امام(ع) می بخشد در قالب توحید است.

احمدی امام زمان(عج) را ناظر به اعمال شیعیان دانست و مثال زد: شخصی نزد امام معصوم(ع) رفت و وقتی خدمت امام(ع) رسید به آن شخص اعتراض کرد که چرا مراقب نگاهت نیستی و به زنان و دختران نگاه ناسالم داری؟ آیا گمان می کنی که بین رفتار تو و نگاه ما حجابی وجود دارد؟ این به خاطر این بود که فرد محب امام(ع) بود نه شیعه امام(ع).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه غدیر شیعه شدن است نه محب!/ شیعیان به محبت تام امام(ع) می رسند

فلسفه غدیر شیعه شدن است نه محب!/ شیعیان به محبت تام امام(ع) می رسند