مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-08سياسي

جلال ستاری: جمالزاده گفت خودنویس ات را عوض کن!


«کمتر از یک هفته بعد جمالزاده به اولین نامه ام جواب مفصلی داد و از خط خوب اما ناخوانای من همان اول گلایه کرد و گفت: قلم خودنویس ات را عوض کن!» - کمتر از یک هفته بعد جمالزاده به اولین نامه ام جواب مفصلی داد و از خط خوب اما ناخوانای من همان اول گلایه کرد و گفت: قلم خودنویس ات را عوض کن! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: روزنامه نگاری از آن دسته حرفه هاست که شیرینی ها و بخت هایی در خود دارد که در هیچ شغل و حرفه دیگری (البته بر حسب روحیات اشخاص) نمی توان نمونه اش را پیدا کرد.

یکی مثلاً گفت وگو و نشست و برخاست با آدم هایی است که همیشه آرزوی دیدارشان را داشته ای و حالا عمر و بخت روزگار همراهی کرده یا نکرده که این معاشرت دست بدهد یا نه.

یکی از خوشبختی های نگارنده این سطور اما اقبالی است همیشه ذوق آور که حتی یادآوری خاطره های دیدار با کسی را برایش هر بار هیجان انگیز است.

دیدار با مردی که باید او را از شاخص ترین اسطوره شناسان، تئاترشناسان و نظریه پردازان حوزه فرهنگ و اندیشه در ایران دانست و در مجموع و زیر سایه همه اینها یک انسان والا مقام، خاضع و فروتن.

او جلال ستاری است.

نویسنده، پژوهشگر و اسطوره شناسی که سال 1310 در رشت به دنیا آمد و به قول و تکیه کلام خودش تا امروز روز بیش از 90 اثر با ارزش تألیف و ترجمه در زمینه های افسانه شناسی، ادبیات نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال ستاری: جمالزاده گفت خودنویس ات را عوض کن!

جلال ستاری: جمالزاده گفت خودنویس ات را عوض کن!