مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-08سياسي

55 درصد مددجویان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 55 درصد مددجویان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 28 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند که با احتساب عائله تحت تکفل این خانوارها، بیش از 56 هزار نفر را شامل می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند افزود: 55 درصد خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان سرپرست تشکیل می دهند،  افزود: این نهاد برنامه های مختلفی در راستای توانمندی فکری، فرهنگی، اقتصادی خانواده ها انجام می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه راهبرد اصلی این نهاد براساس منویات مقام معظم رهبری در دو بخش توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تحت حمایت تعریف شده است ، افزود: تلاش می کنیم با ارائه خدمات فکری و فرهنگی و مشاوره ای و توانمندسازی فکری خانواده های تحت حمایت زمینه توانمندی اقتصادی آنها را از طریق ایجاد بسترهای لازم برای درآمدزایی خانواده ها با محوریت اشتغال در یک بازه زمانی مشخص و هدفمند فراهم کنیم.

صفری با اشاره به اینکه 3 هزار و 695 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند با سرمایه گذاری بیش از 87 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد مددجویان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند

55 درصد مددجویان کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند