مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-08سياسي

تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه غدیر، مسئله کل بشریت است، گفت: تعظیم و بزرگداشت غدیر به معنی بزرگداشت جدی ترین سفارش پیامبر اسلام (ص) است.

- مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه غدیر، مسئله کل بشریت است، گفت: تعظیم و بزرگداشت غدیر به معنی بزرگداشت جدی ترین سفارش پیامبر اسلام (ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت‎الاسلام احمد مروی در مراسم اهدای احکام به خدام جدید آستان قدس رضوی که همزمان با روز عید غدیر خم که در تالار ولایت حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار شد، ضمن تبریک عید الله اکبر غدیرخم به پیشگاه جامعه بشری و خادمان حضرت ثامن الحجج (ع)، خدمت در دستگاه حضرت رضا (ع) را وظیفه ای بسیار سنگین و معنوی و با برکت برشمرد و گفت: امیدوارم این وظیفه را مطابق رضایت این امام همام، درست، صحیح، مورد قبول و پسند ایشان به انجام برسانیم.

حجت‎الاسلام مروی از بیان مولا امیرالمؤمنین علی (ع) معرفت به عظمت و فضیلت عید بزرگ عید غدیرخم را دست نیافتنی خواند و با ذکر آیه إِکمال و ذکر فرازهایی از تاریخ اسلام افزود: در جنگ خندق همه کفر در برابر همه اسلام قرار گرفت و نبرد به نفع اسلام تمام شد، بعد از آن روز جریان کفر دیگر کمر راست نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است

تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است