مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-08سياسي

بزودی/ مزایده 60 تن زعفران در خراسان رضوی


نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 تن زعفران خریداری شده از کشاورزان خراسان رضوی توسط اداره کل تعاون روستایی خراسان رضوی، در چند روز آینده به شیوه مزایده به فروش گذاشته می‌شود.

محسن زنگنه روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی تربت‌حیدریه با بیان این که این مزایده به شرط صادرات محصول زعفران است افزود: برای شرکت در این مزایده به 200 میلیارد ریال ضمانت بانکی نیاز است و در صورت فروش محصولات، بقیه مطالبات زعفرانکاران که حدود هزار میلیارد ریال است در آینده نزدیک تامین و پرداخت می‌شود.

وی از امضای تفاهمنامه با چند صادر کننده زعفران خبرداد و اظهار داشت: با چند صادر کننده، تفاهم شد که زعفران مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کشاورزان خراسان رضوی خریداری کنند که ارزش آن حدود 10 هزار میلیارد ریال است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل قرارگاه جهادی زعفران در زاوه خراسان رضوی خبرداد و گفت: این قرارگاه زعفران با حضور بخش خصوصی و معین اقتصادی شهرستان تشکیل شد و در گام نخست 200 میلیارد ریال برای آن سرمایه‌گذاری شده است که بخشی از این میزان از محل آورده شخصی و بقیه از محل گردش مالی آن تامین می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی/ مزایده 60 تن زعفران در خراسان رضوی

بزودی/ مزایده 60 تن زعفران در خراسان رضوی