مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-08اقتصادي

تامین جهیزیه تا اطعام نیازمندان توسط مردمان دیار سلطان در عید غدیر + عکس


به مناسب روز عید غدیر، گروه جهادی امامین انقلاب با کمک هیئت رزمندگان اسلام، عتبات عالیات و خیرین چهار هزار غذا گرم را در بین نیازمندان و مردم آستانه اشرفیه توزیع و جهیزیه برای دو نوعروس به ارزش 250 میلیون ریال تهیه و در اختیار آنان قرارگرفته است.

- و قطع زنجیره انتقال تصمیم به اعمال محدودیت و تعطیلی بسیاری از مشاغل گرفت.

وقتی مشاغل در کشور و استان گیلان تعطیل شد مهم ترین دغدغه مردم دیار میرزا تأمین امرارمعاش برای خانواده خود بود زیرا بعضی از مردم گیلان تاکسیران، آرایشگران، نانوا و یا دست فروش بوده و تعطیلی مشاغل بسیار برای آنان سخت بود.

چرا میگوییم سخت؟ جوابش روشن است، بعد از شیوع کرونا در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه تصمیم گرفتیم به هر نحوی به نیازمندان کمک کرده و یک کار خداپسندانه انجام دهیم و آن کار چه بهتر از توزیع اطعام گرم در روز پربرکت عید امامت و ولایت عید غدیر، به همین دلیل با همکاری ستاد عتبات عالیات آستانه اشرفیه دو هزار و 500 عدد غذای گرم را امروز توزیع کردیم.

در حال پرسش از حجت الاسلام والمسلمین رسول علیزاده بودم که وی سؤال من را قطع و جمله ای بسیار تأثیرگذار من را به فکر فروبرد، او گفت: اینکه در خنکای باد کولر روی مبل لم داده باشیم و شبکه های تلویزیون را بالا و پایین کنیم یا پشت میز کارمان مشغول روزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین جهیزیه تا اطعام نیازمندان توسط مردمان دیار سلطان در عید غدیر + عکس

تامین جهیزیه تا اطعام نیازمندان توسط مردمان دیار سلطان در عید غدیر + عکس