مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-08سياسي

اصحاب رسانه پیشران های موثر بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور هستند


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار اصحاب رسانه را ستارگان درخشان سپهر آگاهی بخشی به جامعه و پیشران های موثر بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور برابر دشمنان و ضامن پیروزی ایران و ایرانی در جنگ شناختی امروز دانست.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 17 مرداد ماه " روز خبرنگار" اصحاب رسانه را ستارگان درخشان سپهر آگاهی بخشی به جامعه و پیشران های موثر بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور برابر دشمنان و ضامن پیروزی ایران و ایرانی در جنگ شناختی امروز دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این بیانیه آمده است: پیدایش رسانه های نوظهور و نقش آفرینی فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات عصر جدیدی در صحنه جدال راهبردی نظام سلطه و استکبار با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران که با پیام های مستحکم و منطبق بر فطرت و ذائقه بشریت ، سرآغاز اضمحلال امپراتوری های سوسیالیسم و کمونیسم شرقی و لیبرال دموکراسی غربی را فراهم آورد، رقم زد.

این بیانیه می افزاید: در این عرصه سترگ، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و ناتوانی بلوک سلطه جدید لیبرال محور به سرکردگی رژیم تروریستی و استکباری امریکا تحولات سرنوشت سازی را فراروی بشریت و به نفع اهداف و آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه پیشران های موثر بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور هستند

اصحاب رسانه پیشران های موثر بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور هستند