مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-07ورزشي

بی ثباتی بلای جان فوتبال گیلان


پیشکسوت تیم ملی، استقلال و پرسپولیس بی ثباتی در مدیریت و کادر فنی را بلای جان فوتبال گیلان دانست و گفت: فوتبال گیلان و به خصوص فوتبال رشت نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسؤولان استان است.

- بهزاد داداش زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات تیم های فوتبال گیلانی حاضر در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران اظهار کرد: ما باید این واقعیت را بپذیریم که تیم های گیلانی نیاز به حمایت بیشتر دارند.

وی با بیان اینکه مالک و سرپرست تیم داماش زحمات فراوانی کشید، گفت: اسماعیل حاجی پور عضو محترم شورای شهر رشت به عنوان مالک تیم و پسر وی محمدرضا حاجی پور به عنوان سرپرست تیم داماش انجام دادند و نیاز است برای روشن شدن وضعیت مالکیت این تیم مسؤولین راه چاره بیندیشند.

پیشکسوت تیم ملی، استقلال و پرسپولیس با اشاره به اینکه داماش رشت در نیم فصل اول لیگ یک فصل 98-99 نتایج مناسبی داشت، بیان کرد: بین تیم های نیمه اول جدول رده بندی لیگ یک بود ولی متأسفانه در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی و عدم مشخص بودن تکلیف مالکیت تیم با توجه به اینکه اسماعیل حاجی پور از تیم داری انصراف دادند.

وی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به تیم های پرطرفدار استان شود، افزود: خود من به عنوان پیشکسوت فوتبال گیلان و علاقه مند به تیم شهرم برای این تیم اسپانسر توانمند آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثباتی بلای جان فوتبال گیلان

بی ثباتی بلای جان فوتبال گیلان