مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 00:552020-08-07فرهنگي

سه دهه مذاکره بی سرانجام با تلویزیون/ چرا «تله تئاتر» احیا نمی شود؟


ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر با اشاره به نبود حمایت از جانب مدیران صداوسیما در تولید تله تئاتر بر لزوم استفاده از امکانات حداکثری و به روز در ضبط تئاترهای تلویزیونی تاکید کرد.

- ایرج راد بازیگر و کارگردان تئاتر و رییس هیات مدیره خانه تئاتر در گفتگو با گفت: پیشنهاد تولید تئاتر را از سال ها قبل دنبال کردیم و بارها این مساله را با مدیران و مسئولان صداوسیما مطرح کرده ایم و ارتباطی به شرایط کرونا ندارد چون اگر هفته ای یک تئاتر تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما پخش شود علاوه بر تاثیرات به سزایی که بر گسترش تئاتر و ارتباط با تماشاگران تلویزیون می گذارد، می تواند برای هنرمندان تئاتر هم اشتغال زا باشد و آنها را از این وضعیت اسف باری که با آن روبرو هستند، تا اندازه ای نجات دهد.

وی ادامه داد: در شرایط امروز که امکان اجرای تئاتر صحنه ای تقریباً به صفر رسیده است بهترین موقعیت برای تولید تئاتر و پخش آن از طریق مدیوم های تصویری است تا تئاتر بتواند ارتباط خود را با تماشاگرش حفظ کند.

اگر تلویزیون در این زمینه حمایت های لازم را انجام دهد می تواند بهترین موقعیت و فرصت را برای هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر به وجود بیاورد.

راد با اشاره به لزوم تغییر رویکرد تولید تله تئاترها نسبت به گذشته و بهره گیری از امکانات جدید عنوان کرد: نکته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه دهه مذاکره بی سرانجام با تلویزیون/ چرا «تله تئاتر» احیا نمی شود؟

سه دهه مذاکره بی سرانجام با تلویزیون/ چرا «تله تئاتر» احیا نمی شود؟