مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 23:152020-08-07اقتصادي

قیمت طلا اصلاح می شود


فضا در بازار طلا همچنان نسبت به روند صعودی قیمتها بسیار خوش بین مانده اما نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد شمار کسانی که انتظار دارند طلا در هفته جاری اصلاح قیمت پیدا کند، - فضا در بازار طلا همچنان نسبت به روند صعودی قیمتها بسیار خوش بین مانده اما نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد شمار کسانی که انتظار دارند طلا در هفته جاری اصلاح قیمت پیدا کند، افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طلا در هفته گذشته در بالای مرز 2000 دلار چندین رکورد جدید شکست و در معاملات روز جمعه تا مرز 2089 دلار و 20 سنت معامله شد.

به گفته تحلیلگران، با وجود روند صعودی کلی بازار طلا، اصلاح گاه به گاه قیمت منتفی نیست و در حقیقت اصلاح قیمتها نشانه این است که بازار طلا در محدوده قیمت فعلی در حال تحکیم است و فرصتهای خرید جدیدی وجود دارد.

کالین سیژینسکی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت مدیریت سرمایه SIA در این باره به کیتکونیوز گفت: اگرچه عوامل بنیادین موثر بر قیمت طلا به نفع روند صعودی این فلز ارزشمند باقی مانده اند اما از نظر فنی طلا وضعیت بیش خرید پیدا کرده و ممکن است در کوتاه مدت در معرض اصلاح قیمت قرار گیرد و تا محدوده 2000 یا 1925 دلار به عقب برگردد.

در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز برای هفته جاری شمار تحلیلگران وال استریت که به افزایش و کاهش قیمت طلا رای دادند، مساو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طلا اصلاح می شود

قیمت طلا اصلاح می شود