مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-07سياسي

انتقال آب ارس 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


نمایندگان استان انتقال آب ارس به تبریز را جزو اولویت کاری خود قرار داده اند که برای اجرای این پروژه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک این روز با اشاره به نقش خبرنگاران در پیشرفت و توسعه اظهار داشت: خبرنگاران بیشتر از مسئولان می توانند به پویایی هر جامعه کمک کنند.

وی افزود: رسانه ها می توانند یاریگر دستگاه های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت رسانی به مردم یاری و حمایت کنند.

باقری بنابی با اشاره به ضرورت امانت داری و صداقت در حرفه خبرنگاری تصریح کرد: نقد منصفانه هر جامعه ای را از انحراف دور می کند و در جامعه ای که انتقاد نباشد آن جامعه جامعه مرده ای است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نقد منصفانه باشد حتماً تأثیر خود را بر جامعه و مسئولین خواهد گذاشت ولی اگر به جای نقد منصفانه دنبال سیاه نمایی باشیم، عقب خواهیم ماند.

باقری بنابی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران شهرستان که برای تنویر افکار عمومی و توسعه و آبادانی شهرستان و منطقه قلم می زنند، به برخی اقدامات صورت گرفته در منطقه طی چند ماه گذشته اشاره کرد و با اذعان به مشکل و کمبود آب و قطعی آن در روزهای اخیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب ارس 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

انتقال آب ارس 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد