مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-07سياسي

کشورهای قدرتمند هم در حوادث نیازمند لطف دیگران هستند


بدون انسجام و همبستگی در جوامع بشری،هیچ جامعه ای باقی نمی ماند و قدرتمندترین کشورها نیز ممکن است برای نجات یافتن از آثار حوادث نیازمند لطف دیگران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان در پی انفجار رخ داده در بندر بیروت، این حادثه را عظیم و خطیر خواند و گفت این حادثه و هول و هراس ناشی از آن امتحانی برای لبنان و آزمونی برای سنجش انسانیت جامعه بشری در راه تعاون و همبستگی برای کمک به این کشور است.

پیام آیت الله عیسی قاسم به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اگر انسجام و بهم پیوستگی کیهانی (کوْنی) در کار نبود کل هستی نابود می گشت و بدون وجود انسجام و بهم پیوستگی در جوامع بشری، هیچ جامعه ای باقی نمی ماند و همچنین اگر از هم گسیختگیِ کامل جایگزین پیوندهای بین جوامع بشری می شد، قطعاً حیات متشتت می گشت.

توانایی های جوامع نیرومند نیز در اثر شدائد روزگار تضعیف می شوند و اگر مردم در سختی های ویرانگر عظیم یکدیگر را رها می کردند، هر روز جامعه ای سقوط می کرد و هر روز قومی از مردم به فراموشی سپرده می شد.

بزرگترین و قدرتمندترین کشور جهان نیز ممکن است برای نجات یافتن از آثار وحشت ها و (حوادث) هول آمیز مهیبی که قدرت آن کسور و بسیاری از توانایی های آن را به فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای قدرتمند هم در حوادث نیازمند لطف دیگران هستند

کشورهای قدرتمند هم در حوادث نیازمند لطف دیگران هستند