مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:002020-08-07سياسي

ظهور به ثمرنشستن کامل جریان غدیر است


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: غدیر تکمیل کننده بعثت و عاشورا احیا کننده غدیر و انتظار و ظهور به ثمررسیدن کامل شجره طیبه ولایت است.

- مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: غدیر تکمیل کننده بعثت و عاشورا احیا کننده غدیر و انتظار و ظهور به ثمررسیدن کامل شجره طیبه ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی -مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق- در ویژه برنامه عیدغدیر که عصر امروز 17 مرداد ماه به صورت مجازی ویژه زائران ایرانی در سامانه آموزش زائر برگزار شد به ضرورت شاخت جریان غدیر پرداخت وگفت: یکی از اموری که هیچگاه نباید مورد غفلت و بی توجهی واقع شود، موضوع ولایت و ولایتمداری است، زیرا از ضروری ترین و بنیادی ترین امور اعتقادی و سیاسی اسلام به شمار می آید.

وی افزود: ولایتی که در غدیرعنوان یک جریان کارآمد در اداره جامعه و تربیت انسان است برای تدوام این امر مهم باید آن را درست شناخت و در مسیر آن حرکت و با آن زندگی کرد، امام رضا(ع) فرمود : وَ اللَّهِ لَوْ عَرَفَ النَّاسُ فَضْلَ هَذَا الْیـَوْمِ بـِحَقِیقَتِهِ لَصَافَحَتْهُمُ الْمَلَائِکَهُ فِی کُلِّ یَوْمٍ عَشْرَ مَرَّاتٍ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور به ثمرنشستن کامل جریان غدیر است

ظهور به ثمرنشستن کامل جریان غدیر است