مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-07حوادث

آدم ربایی در پوشش مسافرکش


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری 4 سارق مسافرکش نما با 20 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی و سرقت بعنف توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید 111 (هاچ بک) سفید رنگ تحت عنوان مسافرکش از شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران به پلیس آگاهی ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران عنوان داشت: در گام نخست تحقیقات پلیسی شاکی اظهار داشت، دوم بهمن ساعت 19:00 در میدان جمهوری به مقصد پاسگاه نعمت آباد سوار یک دستگاه خودروی پراید با 3 سرنشین شدم.

در اتوبان نواب سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد و اسپری اشک آور و انحراف از مسیر، مرا به بیابان‌های اطراف اتوبان آزادگان منتقل کردند و پس از سرقت وجوه نقد، گوشی‌های تلفن همراه، ساعت مچی و تمامی اموال با ارزش، من را در همان محدوده پیاده کردند و از محل گریختند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مسیر حرکت خودرو با راهنمایی شاکی شناسایی، اما متأسفانه در تحقیقات میدانی به علت شب بودن زمان حادثه، تصویر واضحی از خودرو و سارقان به دست نیامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایی در پوشش مسافرکش

آدم ربایی در پوشش مسافرکش