مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:552020-08-06اقتصادي

بازگشایی 50 درصدی سینماها در سراسر جهان


در حالی که روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، سینماهای برخی کشورها را بار دیگر به تعطیلی کشانده اما در مجموع 50 درصد از سینماهای جهان در حال حاضر فعال هستند.

- در حالی که روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، سینماهای برخی کشورها را بار دیگر به تعطیلی کشانده اما در مجموع 50 درصد از سینماهای جهان در حال حاضر فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، کمپانی انگلیسی Gower Street Analytics که در زمینه تحلیل بازار صنعت سینمای جهان فعال است، اعلام کرد شیوع مجدد ویروس کرونا در برخی مناطق چون ایالت کالیفرنیا، ایالت ویکتوریای استرالیا و کشور هنگ کنگ موجب تعطیلی مجدد سالن های سینما شده اما با این وجود در حال حاضر نزدیک به 50 درصد از سالن های نمایش فیلم در سراسر جهان فعالیت خود را از سر گرفته اند.

در این گزارش آماده است که در آخر هفته گذشته سالن های سینما که تشکیل دهنده 48 درصد از گیشه جهانی می شوند فعال بوده اند که از افزایش بازگشایی سینماها در مقایسه با آمار 41 درصدی هفته گذشته آن حکایت دارد.

در تاریخ 18 جولای و پیش از بازگشایی سینماها در چین، تنها 28 درصد از سالن های سینمای جهان به نمایش فیلم می پرداختند.

اغلب سینماها در جهان اکنون با محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی فعال هستند و بنا بر اعلام کمپانی Gower Street Analytics مجموع فروش گیشه جهانی سینما در هفته گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 50 درصدی سینماها در سراسر جهان

بازگشایی 50 درصدی سینماها در سراسر جهان