مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-06سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام به پویش ایران همدل پیوست


5 میلیون اطعام غذای گرم و توزیع 5 هزار سری جهیزیه و 500 هزار دست لباس در مناطق محروم در روز عیدغدیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام - ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عیدسعید غدیر اقدام به طبخ و توزیع 5 میلیون غذای گرم، 500 هزار دست لباس و 5 هزار جهیزیه کامل درمناطق کم‌برخوردار کشور میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک, محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: در راستای ادامه نهضت همدلی و احسان که از اولین روز‌های شیوع کرونا توسط ستاد اجرایی با هدف کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و مردم مناطق کم‎برخوردار آغاز شده، ستاد اجرایی فرمان امام نیز ضمن پیوستن به پویش ایران همدل ، امسال در روز عید ولایت پررنگ‌تر از سال‌های قبل درمناطق محروم ارائه خدمت خواهد کرد.

وی افزود: طبخ و توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری 3000 هیئت مذهبی در کشور، توزیع 5 هزار جهیزیه کامل و توزیع 50 هزار دست پوشاک در مناطق محروم کشور با همکاری نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی از جمله این برنامه‌ها در روز عید سعید غدیر است.

مخبر با بیان این مطلب که در ماه‌های اخیر 7 میلیون بسته معیشتی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور توزیع شده، افزود: از همان روز‌های آغاز شیوع ویروس منحوس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام به پویش ایران همدل پیوست

ستاد اجرایی فرمان امام به پویش ایران همدل پیوست