مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-06سياسي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در دومین دوره رزمایش مواسات یزد


جانشین سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت مشارکت در دومین دوره رزمایش سراسری مواسات در این استان گفت :در این دوره از رزمایش سراسری مواسات استان یزد 15 هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

- ایسنا/یزد جانشین سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت مشارکت در دومین دوره رزمایش سراسری مواسات در این استان گفت :در این دوره از رزمایش سراسری مواسات استان یزد 15 هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در عید سعید قربان و لزوم ادامه حرکت نهضت تعاون و احسان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ریاست آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد قرار بر این شد که مرحله اول از دور دوم این رزمایش به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان دارالعباده یزد برگزار شود.

سرهنگ حسن زارع کمالی در حاشیه این رزمایش سراسری که با محوریت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در یزد برگزار شد، اظهار کرد: مراحل دوم و سوم این دوره رزمایش مواسات در دهه اول محرم و در دهه آخر صفر همزمان با اربعین حسینی انجام می شود.

وی افزود: در مرحله اول دومین دوره رزمایش سراسری مواسات 15 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر کدام سه میلیون ریال بین نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس در استان یزد توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در دومین دوره رزمایش مواسات یزد

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در دومین دوره رزمایش مواسات یزد