مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-06اقتصادي

کمیته امداد127میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت می کند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: سهم کمیته امداد در این استان از اعتبارات مصوب اشتغال زایی در سال جاری نزدیک به 127 میلیارد تومان است.

- زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: سهم کمیته امداد در این استان از اعتبارات مصوب اشتغال زایی در سال جاری نزدیک به 127 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری افزود: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است بیش از سه هزار و 900 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند از این محل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت راهبران شغلی، کاریابی، کارآفرینان حرفه ای، خیرین کارآفرین و جهادگران کارآفرین از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف است،تصریح کرد: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود استان در حوزه اشتغالزایی زمینه ایجاد فضای کسب و کار و درآمدزایی خانواده های تحت حمایت را فراهم کرده تا از این طریق مسیر توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف هموار شود.

صفری همچنین یکی از راهکارهای مهم مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد را ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری عنوان کرد و افزود: به منظور جاری کردن فضای سبقت در خیرات در جامعه، پای کارآوردن مردم به صحنه کارگزاری خدمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد127میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت می کند

کمیته امداد127میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت می کند