مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-06سياسي

اعطای تسهیلات کرونایی به روستاییان در فارس


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از اعطای تسهیلات به مستمری بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از اعطای تسهیلات به مستمری بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند خبر داد و گفت: این مهم به عنوان یک ماموریت در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی پنج شنبه 16 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در بخش های مختلف ارائه شده که یکی از آنها گسترش نظام بیمه ای در جامعه است، عنون کرد: صندوق بیمه عشایر از سال 84 آغاز به کار کرد و کشاورزان و روستاییان را زیر چتر حمایتی خود قرار داد تا از خدمات صندوق بازنشستگی و کار افتادگی بهره مند شوند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون 3600 نفر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان شده اند و رتبه فارس با یک فاصله بسیار کم از استان دوم در رتبه سوم قرار دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس ادامه داد: افرادی که حداقل 18 سال و حداکثر 50 سال سن داشته باشند در شهرهای زیر 20 هزار نفر خانوار می توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات کرونایی به روستاییان در فارس

اعطای تسهیلات کرونایی به روستاییان در فارس