مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-06سياسي

مسؤولان رودان در آستانه «غدیر» با شهدا تجدید میثاق کردند


هم زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر غم جمعی از مسؤولان شهرستان رودان گلزار شهدای این شهر را عطر افشانی و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، هم زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر غم جمعی از مسؤولان شهرستان رودان عصر امروز گلزار شهدای این شهر را عطر افشانی و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

مصطفی غلام پور فرماندار شهرستان رودان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: عید سعید غدیر خم را باید به عنوان بزرگترین عید شیعیان به بهترین نحوه ممکن پاس داشت چراکه ما شیعیان هرچه داریم از مولا علی(ع) است.

وی افزود: رودان به عنوان یک شهرستان تمام شیعه و ولایی باید در این راه پیشگام و پیشتاز باشد.

غلام پور بر لزوم افزایش فضاسازی های شهری، محیط ادارات، اماکن عمومی، اصناف و معابر با موضوع غدیر تاکید کرد و آن را مایه بزرگ جلوه دادن این واقعه تاریخ عظیم اسلام دانست.

فرماندار شهرستان رودان خاطرنشان ساخت: اگر دستمان به ریسمان ائمه، امامت و غدیر باشد قطعا نیازها و حاجت های فراوانی در جامعه رفع خواهد شد.

وی بیان داشت: گرامی داشت اعیاد مسلمین به ویژه این عید اکبر تاریخ اسلام واجب است و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید اداره خود را در این ایام لباسی نو بپوشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان رودان در آستانه «غدیر» با شهدا تجدید میثاق کردند

مسؤولان رودان در آستانه «غدیر» با شهدا تجدید میثاق کردند