مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-06سياسي

دشمنان وحدت و عزت لبنان ناکام خواهند ماند


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی حادثه انفجار در بندر شهر بیروت را تسلیت گفت و اعلام کرد: لبنان در این وضعیت حساس با صبر و بصیرت، مخاطرات و محنت های پیش آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و عزت لبنان را ناکام خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حادثه غم انگیز و محنت بار انفجار در بیروت و جانباختن ومجروح شدن جمع کثیری از مردم لبنان موجب تالم و تاثر گردید.

در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با مردم شریف لبنان این حادثه سهمگین و مصیبت بار را به مردم ، دولت، به ویژه حزب الله مقاوم ومدافع لبنان ورهبر مجاهد آن سیدحسن نصرالله تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت دارد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: با توجه به حجم گسترده ویرانی ها و تخریب زیرساخت های اساسی، مردم مومن و انسان دوست ایران کمک های مادی و معنوی خود را به سمت لبنان سرازیر خواهند کرد .

و چون همیشه محبت و پیوند خود با لبنان را به نمایش خواهند گذاشت.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: قطعاً در آینده فاش خواهد شد که مسئولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان وحدت و عزت لبنان ناکام خواهند ماند

دشمنان وحدت و عزت لبنان ناکام خواهند ماند