مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-06حوادث

شلیک پلیس در مرزداران


پلیس تهران جزییات تعقیب و گریز و شلیک پلیس در مرزداران تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رییس کلانتری 132 شهرک غرب از دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو و کشف 30 فقره سرقت در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: متهمان با خودروهای سرقتی لوازم داخل خودرو سرقت می کردند.

  سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: ساعت 5 صبح سه شنبه 14 مرداد امسال تیمی از ماموران عملیات کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دادبان بودند که به راننده و سرنشین خودروی مزدا 323 مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری دستور ایست را صادر کرد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد و 2 جوان مرموز به اتوبان یادگار امام خمینی (ره) رفته و ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد : سارقان در مسیر فرار چند بار با خودروی پلیس برخورد کردند و سپس به صورت خلاف جهت به اتوبان جلال آل احمد و به بزرگراه شیخ فضل الله رفته و برای فرار به سمت خیابان مرزدارن رفتند که ماموران برای پایان دادن به این تعقیب و گریز 4 لاستیک خودروی مزدا 3 را هدف گلوله قرار دادند اما دزدان در حالی که خودروی روی رینگ های لاستیک بود به فرار خود ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس در مرزداران

شلیک پلیس در مرزداران