مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-06ورزشي

رسانه ها موجب تقویت نشاط و شادابی در میادین ورزشی شده اند


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رسانه ها با مشارکت همه جانبه خود در عرصه ورزش موجب تقویت نشاط و شادابی در میادین ورزشی و کمک به ارتقای سلامت مردم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به حوزه ورزش تشکر کرد و اظهار داشت: بدون تردید رسانه ها در تقویت نشاط و شادابی عرصه ورزش و استقبال از رشته های مختلف نقش بی نظیری دارند و بخش زیادی از شور و هیجان میادین ورزشی ناشی از تلاش رسانه هاست.

وی اضافه کرد: روز خبرنگار بهترین فرصت برای قدردانی از کسانی است که روز و شب نمی شناسند و با کمترین توقع و تحمل سختی های فراوان به رسالت مهم خود در انتشار اخبار و فرهنگ سازی کمک می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه خبرگزاری مهر در همراهی با بخش ورزش و پوشش رویدادهای مختلف و رقابت های استانی و ملی و نیز مسائل مربوط به جوانان خوب عمل کرده و ما در ادامه کار نیز روی این رسانه حساب ویژه باز کرده ایم.

علایی مقدم یادآور شد: خبرگزاری مهر با سابقه درخشانی که دارد در انتشار خبرها بسیار دقیق و با سرعت عمل بالاست و جذابیت لازم را برای استقبال مخاطب دارد.

وی بیان کرد: اخبار این رسانه بدون شائبه و غرض و حاشیه و اصیل است و خواننده می تواند در جریان اصل یک خبر و مسائل مطرح شده به صورت جذابی قرار گیرد و بویژه استفاده از عکس مرتبط به جذابیت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها موجب تقویت نشاط و شادابی در میادین ورزشی شده اند

رسانه ها موجب تقویت نشاط و شادابی در میادین ورزشی شده اند