مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-06سياسي

خبرنگار روابط عمومی شما نیست!


مدیر گروه فرهنک و اندیشه رادیو ایران در توصیف خبرنگاری گفت: خبرنگاری یعنی آمیزه شور و شعور، یعنی عشق به حقیقت و روایت راستین آن.

- یدالله گودرزی (مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران)، در گفت وگویی با ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، گفت: نخست روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز که راویان راستین حقیقت و واقعیت هستند تبریک می گویم و یاد شهید محمود صارمی را که همشهری من بوده و مظلومانه در راه رسالت خبرنگاری خود شهید شده است را گرامی می دارم.

گودرزی عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از دستگاه ها و مدیران، خبرنگاران را موید و روابط عمومی خود می خواهند و از چالش و پرسش گریزانند ازاین رو خبرنگاران مستقل و حقیقت نگار را برنمی تابند.

ضروری است خبرنگاران آگاه و خبره، کار خود را با وجدان کاری، اشراف و دلسوزی انجام دهند و مسوولان و مردم هم بدانند وجود و تلاش این قشر، حیاتی و ضروری است وگرنه فضایی خاکستری و غبارآلود ایجاد می شودو هرج و مرجی مثل فضای مجازی پیش رو حاکم می شود.

او با اشاره به اینکه خود نیز تجربه خبرنگاری دارد، گفت: سعی کرده ام به تلاش و فعالیت خبرنگاران احترام بگذارم و اعتماد کنم، اگر ایرادی هم دیده ام از برخی کم تجربگی ها و ناخبرگی ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار روابط عمومی شما نیست!

خبرنگار روابط عمومی شما نیست!