مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-06بين الملل

پیروزی بایدن به روایت پیشگوی مطرح آمریکایی


یک مورخ آمریکاییِ که گفته شده، از سال 1984 پیشگویی و پیش بینی هایش درباره برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور درست بوده است، اعلام کرد که جو بایدن در انتخابات سال جاری پیروز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس: «آلن لیچمن» مورخ آمریکایی که سابقه طولانی در زمینه پیشبینی درست نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جمله انتخابات 2016 دارد، اعلام کرده که دونالد ترامپ در انتخابات امسال شکست می‌خورد.

آلن لیچمن مورخ 73 ساله آمریکایی که طبق گزارش رسانه‌های این کشور از سال 1984 در زمینه پیشبینی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانسته درباره برندگان این انتخابات پیشبینی‌های درست انجام دهد، درباره نتیجه انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان ماه) اظهارنظر کرده است.

به نوشته «هیل»، این پروفسور تاریخ در دانشگاه‌های آمریکا اعلام کرد که او احتمال می‌دهد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 دونالد ترامپ را شکست دهد.

بنا بر گزارش این رسانه آمریکایی، «لیچمن یکی از معدود پیشگویانی است که پیروزی ترامپ در انتخابات 2016 را پیشبینی کرده بود».

این مورخ آمریکایی طی دهه‌های اخیر با بررسی دقیق مسائل انتخاباتی یک مدل و سیستم دارای 13 «مولفه کلیدی» ترسیم کرده و با کمک آن پیشبینی کرده که ایا حزب حاکم در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بایدن به روایت پیشگوی مطرح آمریکایی

پیروزی بایدن به روایت پیشگوی مطرح آمریکایی