مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-06اقتصادي

شاهد کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خواهیم بود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هفته آینده 220 تُن سهمیه گوساله و گوشت منجمد وارد بازار خواهد شد که در تعدیل قیمت گوشت تاثیر خواهد داشت.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی: شاهد کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خواهیم بود ایسنا/خراسان رضوی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هفته آینده 220 تُن سهمیه گوساله و گوشت منجمد وارد بازار خواهد شد که در تعدیل قیمت گوشت تاثیر خواهد داشت.

علی غفوری مقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات برای کنترل قیمت کالاهای اساسی، اظهار کرد: بخشی از کالاهای اساسی که تا سال گذشته یا امسال با ارز دولتی وارد می شدند، بنا بر تصمیمات دولت و به جهت اینکه اولویت تخصیص ارز برای برخی اقلام دیگر تشخیص داده شده، گروهی از کالاها از جمله برنج پاکستانی، شکر، لاستیک سنگین، حبوبات، چای و برخی اقلام دیگر از ارز دولتی خارج شدند.

وی افزود: در دو، سه ماه اخیر ارز این اقلام از ارز دولتی به نیمایی تغییر پیدا کرد.

زمانی که برنج پاکستانی با ارز دولتی وارد می شد، در بازار با قیمت 8900 تومان، به عنوان برنج تنظیم بازار عرضه می شد، خارج از آن نیز قیمتش حدود 10 تا 11 هزار تومان بود، اما بعد از اینکه به ارز نیمایی تغییر پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خواهیم بود

شاهد کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خواهیم بود