مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-05اقتصادي

61 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شاهرود اختصاص یافت


فرماندار شاهرود با بیان اینکه در سال جاری 61 میلیارد و 300 میلیون ریال برای نوسازی مدارس شهرستان اختصاص می یابد، گفت: هشت میلیون ریال برای تجهیز مدارس در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش شهرستان، توضیح داد: در سال جاری 61 میلیارد و 300 میلیون ریال برای نوسازی مدارس شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 24 پروژه آموزش و پرورش هم اکنون در سطح شهرستان شاهرود در دست اجرا است، بیان کرد: 18 پروژه از این بین ملی و شش پروژه استانی هستند که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این طرح ها و ارتقای ظرفیت و سرانه آموزشی شهرستان باشیم.

ضرورت به کارگیری خبران فرماندار شاهرود با اشاره به اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس فضاهای آموزشی و مدارس شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ظرفیت هایی که می تواند در کنار اعتبارات ملی و استانی به ما در زمینه آموزش و پرورش کمک کند استفاده از ظرفیت خیران است که خوشبختانه در سطح شهرستان این پتانسیل به خوبی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شاهرود اختصاص یافت

61 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شاهرود اختصاص یافت