مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-05فرهنگي

لزوم ورود بخش خصوصی برای ارتقای سرانه فرهنگی در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود شدید فضای فیزیکی فرهنگی در استان، بر لزوم ورود بخش خصوصی برای بهبود این سرانه تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود شدید فضای فیزیکی فرهنگی در استان، بر لزوم ورود بخش خصوصی برای بهبود این سرانه تاکید کرد.

محمد محمدپور در دومین نشست هم اندیشی با هنرمندان استان در محل خانه هنر تبریز، اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تلاش برای برگزاری جلسات مختلف با هنرمندان به منظور شناسایی و رفع مشکلات این قشر از جامعه است.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت هنرمندان و حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری آنان، وظیفه حاکمیت است تا هنرمندان بتوانند بدون دغدغه، اقدام به تولیدات فرهنگی و هنری کرده و مردم از این تولیدات بهره مند شوند.

وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی فرهنگی در استان، گفت: متاسفانه فضای فرهنگی مناسبی در اختیار هنرمندان و مردم استان وجود ندارد، در حالی که به موازات توسعه دیگر بخش های جامعه، باید شاهد توسعه فضاهای فرهنگی جامعه نیز باشیم.

محمدپور از ارائه طرح ساماندهی و توسعه فضای فرهنگی تبریز به شورای اسلامی و شهرداری تبریز خبر داد و گفت: توسعه متوازن و مبتنی بر عناصر و اصالت های تاریخی و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود بخش خصوصی برای ارتقای سرانه فرهنگی در آذربایجان شرقی

لزوم ورود بخش خصوصی برای ارتقای سرانه فرهنگی در آذربایجان شرقی