مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-05دانش

جامعی: توان جهاددانشگاهی برای توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی به کار گرفته شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی، بر لزوم بهره گیری مطلوب تر از توان این نهاد در توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی، بر لزوم بهره گیری مطلوب تر از توان این نهاد در توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

محمد جامعی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک فرارسیدن 16 مرداد، چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، گفت: ایجاد پژوهشکده های متعدد توسط جهاددانشگاهی، نظیر پژوهشگاه علوم سلولی رویان از دستاوردهای مهم این نهاد به شمار می رود؛ تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی و به نتیجه رساندن آن گامی مهم در راستای رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

او در پاسخ به این پرسش که جهاددانشگاهی به عنوان نهادی پیشرو و نوآور چه نقشی در رصد و شناسایی نیازهای جامعه می تواند ایفا کند؟، گفت: برقراری ارتباط نزدیک تر بین جهاددانشگاهی و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خصوصا در استان فارس و حرکت به سمت کاربردی کردن پژوهش های اساتید دانشگاه می تواند راهکار موثری برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعی: توان جهاددانشگاهی برای توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی به کار گرفته شود

جامعی: توان جهاددانشگاهی برای توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی به کار گرفته شود