مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-05اقتصادي

معاون پارک علم و فناوری: تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری استان قم


معاون پارک علم و فناوری استان قم گفت: پارک علم وفناوری استان قم سعی در تقویت روز افزون اکو سیستم نوآوری و فناوری استان دارد.

- ایسنا/قم معاون پارک علم و فناوری استان قم گفت: پارک علم وفناوری استان قم سعی در تقویت روز افزون اکو سیستم نوآوری و فناوری استان دارد.

حمیدرضا شوشتری در گفت وگو با ایسنا منطقه قم عنوان کرد: تحریم های اقتصادی اتفاق جدید و تازه ای نیست و چند سالی هست که کشور با این تحریم ها دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: در سال های اخیر با شروع تحریم های نفتی و مشکلاتی که ما در فروش نفت دچار آن شده ایم تحریم های اقتصادی تشدید پیدا کرده است؛ اما می توان به این موضوع دید مثبت داشت و خروج از نفت محوری یکی از نکات مثبت این تحریم ها بوده است.

معاون پارک علم وفناوری استان قم ادامه داد: با خروج از نفت محوری کشور ما راهی جز توجه به شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور و موضوع نوآوری و فناوری ندارد، چون الان راه حل خروج نفت محوری توجه به همین مسائل است.

وی افزود: پارک علم وفناوری استان قم سعی در تقویت روز افزون اکو سیستم نوآوری و فناوری استان دارد و از ایجاد مراکزی چون مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم که روز گذشته در استان قم افتتاح شد استقبال کرده و برای هرگونه همکاری لازم جهت تقویت اکو سیستم نواوری و فناوری اعلام آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارک علم و فناوری: تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری استان قم

معاون پارک علم و فناوری: تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری استان قم