مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-05اقتصادي

صادرات 4 هزار کانتینر میوه و صیفی جات استان البرز


عضو هیأت نمایندگان اتاق بازگانی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال ا کنون 40 درصد از رقم صادرات کل سال گذشته انجام شده است، گفت: در این میان 4 هزار کانتینر میوه و صیفی جات از استان البرز صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید احمد میرجلیلی، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از آغاز سال تا کنون، بیش از 4 هزار کانتینتر میوه و صیفی جات تولیدی استان البرز به خارج از کشور صادر شده است.

میرجلیلی در خصوص اهمیت توجه به موضوع توسعه صادرات و رفع چالش ها در این مورد اظهار کرد: در زمینه صادرات و معرفی هر چه بیشتر برندهای ایرانی باید به گونه ای عمل شود که تولید کنندگان کشور در سطح دنیا به خوبی معرفی شوند و بتوانند به تعاملات تجاری خوبی دست یابند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت های موجود در بحث صادرات میوه و تره بار و صیفی جات، بیان کرد: در صادرات این محصولات استان البرز یک برند در کشورمان است و هیچ نقطه ای از ایران مانند البرز برای تولید این محصولات کشاورزی مناسب نیست .

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه رقم صادرات میوه و تره بار و صیفی جات از استان البرز قابل توجه است، بیان کرد: سال گذشته بالغ بر 11 هزار کانتینر از انواع این محصولات از استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 4 هزار کانتینر میوه و صیفی جات استان البرز

صادرات 4 هزار کانتینر میوه و صیفی جات استان البرز