مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-05بين الملل

درخواست وزیر خارجه تل آویو از کشورهای آمریکای لاتین برای ممنوع کردن حزب الله


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با سفیران کشورهای آمریکای لاتین در فلسطین اشغالی، از آنها خواست فعالیت حزب الله را در کشورهایشان ممنوع اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه فشارهای رژیم صهیونیستی با حمایت واشنگتن بر کشورهای مختلف برای تروریستی و ممنوع اعلام کردن فعالیت های جنبش مقاومت حزب الل لبنان، تل آویو این بار از کشورهای آمریکای لاتین چنین درخواستی را داشت.

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با سفرای کشورهای آمریکای لاتین در فلسطین اشغالی دیدار کرده و از آنها خواست که به دولت هایشان برای ممنوع کردن حزب الله در کشورهای خود فشار بیاورند.

به نوشته روزنامه جزییات بیشتر )     به نوشته جروزالم پست، اشکنازی همچنین به موضوع انفجار مهیب انبار مواد منفجره در بندر بیروت نیز اشاره کرده و اظهار داشت: هنوز مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است.

ما وقایع را همانطور که پیش می رود، دنبال می کنیم.

به نظر یک حادثه می آید .

در حالی که کابینه رژیم صهیونیستی تا چند روز پیش تمام شهرهای لبنان را به بمباران و نابود کردن زیرساخت های آن تهدید می کرد، اما وزیر خارجه این رژیم امروز برای نشان دادن چهره بشردوستانه از خود، به سفرای کشورهای آمریکای لاتین گفت که تل آویو آماده است برای بیروت کمک ارسال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر خارجه تل آویو از کشورهای آمریکای لاتین برای ممنوع کردن حزب الله

درخواست وزیر خارجه تل آویو از کشورهای آمریکای لاتین برای ممنوع کردن حزب الله