مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-05سياسي

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب دیدگان حادثه بندر بیروت


فرمانده کل سپاه با صدور پیامی فاجعه انفجار در بندر بیروت را به ملت،دولت و دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت و از آمادگی سپاه برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی وقوع انفجار شدید در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان گردید؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران این فاجعه مصیبت بار را به ملت و دولت این کشور و حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون فاجعه مصیبت بار انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از مردم عزیز و مقاوم لبنان گردید، را به ملت و دولت این کشور و به ویژه مجاهد نستوه برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و رهبر مقاومت اسلامی لبنان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه ، ضمن اعلام آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هرگونه یاری بخشی به دولت و مردم لبنان برای کمک به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه، از درگاه حضرت حق تعالی برای جانباختگان والامقام رحمت و مغفرت ، برای مجروحین عزیز شفای عاجل و برای خانواده های داغدیده و آحاد ملت شریف این کشور صبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب دیدگان حادثه بندر بیروت

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب دیدگان حادثه بندر بیروت