مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-05سياسي

شناسایی عوامل فساد مقدمه حل مشکلات فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: برای حل مشکلات فرهنگی ابتدا باید عوامل فساد را شناسایی و راه کارهای دینی و اسلامی را جایگزین آن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شیروان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت و ولادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: دین اسلام به تمام مسائل مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی ورود داشته و برای آن الگوهای حسنه ای را به جامعه معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت فرهنگ عمومی بیان کرد: فرهنگ مانند اکسیژن جامعه است لذا اگر فرهنگ مناسب نباشد تنفس برای مردم سخت خواهد شد لذا باید فرهنگ را طوری تنظیم کنیم که تنفس فرهنگی به راحتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی باید دین اصل و اساس فرهنگ جامعه باشد افزود: یکی از اهداف اصلی شورای فرهنگ عمومی در جامعه شناخت راهکارهای فرهنگی در دین به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اگر دین در جامعه به گونه ای که شایسته آن است تبیین شود تک تک مردم مبلغ دین خواهند بود و فرهنگ دینی به منصه ظهور خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل فساد مقدمه حل مشکلات فرهنگی است

شناسایی عوامل فساد مقدمه حل مشکلات فرهنگی است