مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-05دانش

جذب دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور/ برگزاری الکترونیک کلاس ها


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: دانشگاه پیام نور تا دوم شهریور با ارائه مدارک دیپلم و ثبت نام در سامانه سنجش در 224 رشته تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان صفی الله صفایی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور استان همدان 10 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه 8 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و 2هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند افزود: در حال حاضر 220 رشته کارشناسی و 42 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه تعریف شده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در ادامه به عملکرد خوب دانشگاه در زمینه برگزاری امتحان های مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به نظر کارشناسان مشخص نیست تا چه زمانی درگیر ویروس کرونا هستیم بنابراین امتحانات و کلاس ها به صورت الکترونیک برگزار می شود.

وی از برگزاری 9 هزار و700 کلاس الکترونیک خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشجویان در کلاس های آنلاین حضور دارند و در پایان ترم نیز امتحانات نیز به صورت آنلاین برگزار می شود؛ ضمن اینکه در ترم گذشته 15 جلسه دفاع در مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور/ برگزاری الکترونیک کلاس ها

جذب دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور/ برگزاری الکترونیک کلاس ها