مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-05حوادث

افزایش 12 درصدی خلع سلاح در خرمشهر


فرمانده انتظامی خرمشهر با تأکید بر برنامه ریزی برای کشف و ضبط سلاح در خرمشهر، از افزایش 12 درصدی خلع سلاح در ظرف چهار ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ همت علی تراکارانی در نشست خبری به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کشف سلاح شکاری و جنگی 12 درصد کاهش یافت و تمام این موارد با هماهنگی مقام قضایی انجام شده است.

وی افزود: در بحث جرایم خشن نیز نسبت به سال گذشته کاهش وجود داشته است و همه عوامل سرقت ها و جرایم خشن نیز دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر به ماهیت درگیری های مسلحانه در این شهرستان نیز پرداخت و اظهار کرد: درگیری های مسلحانه در خرمشهر زیاد نیست و همین موارد نیز جنبه امنیتی ندارد و بیشتر طایفه ای و اختلاف خانوادگی است.

وی در ادامه از کاهش سن سارقان و افزایش شمار سارقان سرقت اولی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تراکارانی به سرقت کابل های برق در خرمشهر اشاره کرد و زیرساخت های شبکه توزیع برق را عمده دلیل آن دانست و گفت: سیم های برق فعلی خرمشهر ارزش ریالی بالایی دارند و در خرمشهر نسبت به شهرستان های هم جوار تبدیل سیم های مسی به خود نگهدار کمتر است و همین عامل باعث می شود سارقان از شهرستان های هم جوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی خلع سلاح در خرمشهر

افزایش 12 درصدی خلع سلاح در خرمشهر