مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-05حوادث

مامور قلابی 17 ساله دستگیر شد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری نوجوانی 17 ساله که در شبکه های اجتماعی خود را از مأموران پلیس فتا معرفی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در رصدهای فنی و هوشمند پلیس فتای تهران مشخص شد، فردی که خود را از مأموران پلیس فتا معرفی می کند در شبکه های اجتماعی صفحه اینستاگرام اش تعدادی از دنبال کنندگان خود را که نیاز به دانش انتظامی دارند راهنمایی و از علائم پلیس برای معرفی خود استفاده کرده است.

رییس پلیس فتای تهران افزود: باتوجه به حساسیت موضوع و احتمال شیوع اطلاعات اشتباه در بین کاربران فضایی شناسایی این فرد در دستور کار مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد که این فرد پسر نوجوانی 17 ساله ساکن تهران است که اخیرا در شبکه های اجتماعی خود را از مأموران پلیس فتا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی هویت این فرد و مخفیگاه وی، شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی این نوجوان 17 ساله به نام افشین به پلیس فتا دعوت و متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، اظهار داشت که از روی کنجکاوی دست به انجام این کار زدم و از عمل خود پشیمانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور قلابی 17 ساله دستگیر شد

مامور قلابی 17 ساله دستگیر شد