مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-05اجتماعي

نامگذاری 800 معبر اصلی و فرعی مشهد به نام شهدای دانش آموز


رییس اداره نامگذاری معابر شهرداری مشهد از نامگذاری معابر مشهد به نام 800 دانش آموز شهید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ناهید فربدنیا اظهار کرد: نامگذاری معابر مشهد به نام 800 شهید دانش آموز در اولویت شهرداری مشهد قرار گرفته و بخشی از آن هم انجام شده است.

رییس اداره نامگذاری معابر شهرداری مشهد افزود: طبق مصوبه شهرداری 35 هزار معبر اصلی و فرعی به نام 6 هزار و 600 شهید نام گذاری شده است.

وی در خصوص نحوه درخواست نامگذاری معابر به نام شهدا، ادامه داد: خانواده شهدا می توانند با دریافت معرفی نامه از بنیاد شهید و امورایثارگران، به اداره فرهنگی شهرداری منطقه محل سکونت مراجعه و فرم درخواست نامگذاری را تکمیل کنند و پس از تایید در صحن علنی شورای شهر مشهد، خیابان و یا کوچه به نام آن شهید نام گذاری می شود.

فربدنیا با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 3 هزار تابلو با نام شهید تعویض و به روز رسانی شده است، تصریح کرد: با درخواست های مکرر ساکنین بولوار سرخس، این بولوار به نام شهدای فاطمیون و زیرنویس تابلوی خیابان سرخس 3 - گلریز به نام شهدای زینبیون نام گذاری شده است که نصب تابلوها معابر اصلی اقدام و فرعی های آن در حال انجام است و معابر فرعی خیابان فاطمیون به نام شهدای محلی معبر مذکور نامگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 800 معبر اصلی و فرعی مشهد به نام شهدای دانش آموز

نامگذاری 800 معبر اصلی و فرعی مشهد به نام شهدای دانش آموز