موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-05پزشكي

حریرچی: 8هزار ناظر بهداشتی بر 80هزار هیئت عزاداری محرم نظارت می کنند


معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هشت هزار ناظر بهداشتی بر 80 هزار هیئت عزاداری ماه محرم نظارت می کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر این هیئت ها نظارت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرج حریرچی روز چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی افزود: 80 هزار هیئت رسمی عزاداری ماه محرم در کشور فعال است و در جلسه ای که برای هماهنگی فعالیت این هیئت ها با حضور وزیر بهداشت و وزیر کشور برگزار شد، قرار شد، با ابلاغ پروتکل ها رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت اعلام موارد و نظارت بر این هیئت را به عهده داشته باشد.

وی افزود: اصل مسئولیت اجرا و نظارت بر پروتکل ها با مسئولان هیئت هاست که در آیین نامه مصوب شده، از آنها مهمتر مردم هستند و ناظران وزارت بهداشت که حداقل هشت هزار نفر هستند که با لباس فرم مختلف نظارت می کنند.

حریرچی گفت: نکته قابل توجه این است که در مورد برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و کنکور حساسیت نشان می دهیم اما شمال رفتن و مهمانی رفتن و پاساژگردی سرجایش است.

در بازدیدهایی که داشتم دیدم که مثلا یک مغازه دو در سه، پنج نفر بدون ماسک در حال صحبت کردن هستند اما دغدغه آنها برگزاری مراسم محرم است.

همه باید با هم همدل باشیم و همدل و یکرنگ همکاری کنیم و با اجرای پروتکل ها یک بچه هیئتی هم نباید تب کند، این خطر قرمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: 8هزار ناظر بهداشتی بر 80هزار هیئت عزاداری محرم نظارت می کنند

حریرچی: 8هزار ناظر بهداشتی بر 80هزار هیئت عزاداری محرم نظارت می کنند