مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-05بين الملل

روسیه 5 هواپیما به لبنان اعزام و در بیروت بیمارستان سیار مستقر می کند


در پی وقوع انفجار بزرگ روز گذشته در پایتخت لبنان که ده‌ها کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشت مسکو از برنامه‌اش برای کمک به بیروت در مدیریت تبعات این حادثه از جمله با استقرار یک بیمارستان سیار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت روسیه در یک بیانیه رسمی با اعلام اینکه این کشور پنج هواپیما حامل کمک‌های انسانی به لبنان می‌فرستد تصریح کرد: هواپیماهای متعلق به وزارت وضعیت اضطراری روسیه شامل یک بیمارستان سیار به همراه گروهی از پزشکان و نیروهای وضعیت اضطراری است.

همچنین سازمان مسؤول سلامت انسانی و حقوق مصرف کننده روسیه یک گروه از کارشناسانش را همراه با آزمایشگاهی برای معاینه بیمارستان از جهت آلودگی کرونا ویروس خواهد فرستاد.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: همه کارشناسان مجهز به تجهیزات محافظتی و لباس‌های ویژه خواهند بود و وضعیت مربوط به شیوع ویروس کووید 19 را لحاظ خواهند کرد.

دلیل دقیق این آتش سوزی و انفجار بندر بیروت هنوز روشن نشده اما طبق گزارش‌های اولیه 2750 تن نیترات آمونیوم انبار شده در این بندر منفجر شده و در اثر این انفجار تاکنون بیش از 100 تن جان خود را از دست داده‌اند.

به غیر از روسیه چند کشور دیگر نیز کمک هایشان را به لبنان پیشنهاد داده‌اند که شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، یونان و قبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 5 هواپیما به لبنان اعزام و در بیروت بیمارستان سیار مستقر می کند

روسیه 5 هواپیما به لبنان اعزام و در بیروت بیمارستان سیار مستقر می کند