مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-05بين الملل

پیام های اعلام همبستگی گروه های مقاومت عراقی با لبنان


گروه های مقاومت عراقی در پیام هایی جداگانه ضمن ابراز همدردی و همبستگی با ملت لبنان اعلام کردند که در کنار مردم این «کشورِ مقاومت» خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی انفجار مهیب روز گذشته (سه شنبه - 4 آگوست) در بیروت و کشته شدن دست کم یکصد نفر و مجروحیت بیش از چهارهزار تن علاوه بر روسای قوای سه گانه عراق، گروه ها و رهبران مقاومت اسلامی در عراق نیز با ارسال پیامهایی با ملت لبنان ابراز همدردی و همبستگی کردند و با اعلام اینکه مردم لبنان از این مصیبت نیز با سربلندی عبور خواهند کرد، برای حفظ این کشور که کشور مقاومت است و توانسته بر صهیونیستم پیروز شود، دعا کردند.

عصائب اهل الحق انفجارهای مهیب عراق در دوره اشغال آمریکا را یادآور شد قیس الخزعلی دبیرکل حزب عصائب اهل الحق عراق با انتشار بیانیه ای به انفجار مهیب عصر روز گذشته در بیروت که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان لبنانی منجر شد، واکنش نشان داد.

  وی نوشت: با درد فراوان اخبار انفجار مهیب در بیروت را که به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم و تخریبی بالا منجر شد، دریافت کردیم.

آنچه که امروز در کشور برادر ما لبنان روی داد، احساس درد و تاسف عراقی ها را برانگیخت به ویژه که آنها نیز طی دوره اشغال کشورشان از سوی آمریکا و پس از آن مصیبت های انفجارهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های اعلام همبستگی گروه های مقاومت عراقی با لبنان

پیام های اعلام همبستگی گروه های مقاومت عراقی با لبنان