مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-05پزشكي

وزارت بهداشت: 8 هزار ناظر بهداشتی بر هیئت های عزاداری محرم نظارت می کند


اصل مسئولیت اجرا و نظارت بر پروتکل ها با مسئولان هیئت هاست که در آیین نامه مصوب شده، از آنها مهمتر مردم هستند و ناظران وزارت بهداشت که حداقل هشت هزار نفر هستند که با لباس فرم مختلف نظارت می کنند.

- معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هشت هزار ناظر بهداشتی بر 80 هزار هیئت عزاداری ماه محرم نظارت می‌کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر این هیئت ها نظارت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی افزود: 80 هزار هیئت رسمی عزاداری ماه محرم در کشور فعال است و در جلسه ای که برای هماهنگی فعالیت این هیئت ها با حضور وزیر بهداشت و وزیر کشور برگزار شد، قرار شد، با ابلاغ پروتکل هارییس سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت اعلام موارد و نظارت بر این هیئت را به عهده داشته باشد.

او افزود: اصل مسئولیت اجرا و نظارت بر پروتکل ها با مسئولان هیئت هاست که در آیین نامه مصوب شده، از آنها مهمتر مردم هستند و ناظران وزارت بهداشت که حداقل هشت هزار نفر هستند که با لباس فرم مختلف نظارت می کنند.

حریرچی گفت: نکته قابل توجه این است که در مورد برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و کنکور حساسیت نشان می دهیم اما شمال رفتن و مهمانی رفتن و پاساژگردی سرجایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: 8 هزار ناظر بهداشتی بر هیئت های عزاداری محرم نظارت می کند

وزارت بهداشت: 8 هزار ناظر بهداشتی بر هیئت های عزاداری محرم نظارت می کند