مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-05پزشكي

ویروس کرونا باعث شد جامعه پزشکی را بهتر درک کنیم


معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، با اشاره به جانفشانی های کادر درمان در مقابله با کرونا، گفت: کرونا باعث شد تا بهتر جامعه پزشکی را درک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خدادی، در وبینار رسانه و مسئولیت اجتماعی با نگرانی بر بحران کرونا که بعد از ظهر چهارشنبه در محل سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: زندگی بشر در تلاطم و در مسیر تاریخ با موضوعات مختلف مواجه می شود ولی شاید موضوعاتی سخت باشد که اطلاعی درباره آن نداشته باشیم چرا که نتیجه بی اطلاعی غافلگیری است و رفتار را دچار نوسان می کند.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه کرونا بر زندگی مردم تحمیل شد، افزود: این ویروس لایه های جسمی و روحی دارد که لایه جسمی آن بر بستر تلاش، همت، معرفت و رحمت کادر بهداشت و درمان استوار است که این افراد نیز طی این مدت حماسه آفریدند.

وی گفت: خروجی فداکاری چیزی جز معرفت نیست که آن را در کادر بهداشت و درمان مشاهده کردیم که همیشه بوده اما کرونا باعث شد ما آن را بیشتر ببینیم.

خدادی با اشاره به اینکه این روزها خیلی شباهت به دفاع مقدس دارد، گفت: تلاش کردن و نبودن به خاطر بودن دیگران پیامی است که در عمل کادر بهداشت و درمان به همه دادند و درمان درد بدون معرفت امکان پذیر نیست و شاید در کرونا ما این را با تمام وجود درک کردیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا باعث شد جامعه پزشکی را بهتر درک کنیم

ویروس کرونا باعث شد جامعه پزشکی را بهتر درک کنیم