مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-05اجتماعي

توسعه متوازن جامعه نیازمند توجه به بخش فرهنگی است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر ظرفیت های بالای استان در حوزه فرهنگی گفت: ‏متاسفانه بین این ظرفیت ها و امکانات موجود سازگاری وجود ندارد.

- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی:‏ توسعه متوازن جامعه نیازمند توجه به بخش فرهنگی است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر ظرفیت های بالای استان در حوزه فرهنگی گفت: ‏متاسفانه بین این ظرفیت ها و امکانات موجود سازگاری وجود ندارد.

علی بدرشکوهی در دومین نشست هم اندیشی با هنرمندان استان در محل خانه هنر تبریز، اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی، پیشینه بلندبالایی ‏در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و هنری داشته و ظرفیت و استعدادهای خوبی در این خطه رشد یافته اند اما هم اکنون امکانات ‏موجود در حوزه فرهنگی با این ظرفیت های عظیم سازگاری ندارد.

‏ وی ادامه داد: سرانه بخش فرهنگی در مقایسه با دیگر بخش های جامعه به هیچ وجه قابل مقایسه نیست که برای دستیابی به ‏توسعه متوازن بین تمامی بخش ها باید توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ شود.

‏ وی با بیان این که نمی توان توسعه را تنها در مسایل فنی و کالبدی خلاصه کرد، گفت: توجه به بخش فنی و کالبدی یک ‏موضوع، بدون توجه به مسائل فرهنگی و روح آن موضوع، تاثیرگذاری خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوازن جامعه نیازمند توجه به بخش فرهنگی است

توسعه متوازن جامعه نیازمند توجه به بخش فرهنگی است