مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-05فرهنگي

موزه مطبوعات تبریز در آستانه افتتاح قرار دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: موزه مطبوعات تبریز با همت استاندار آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و دیگر ‏نهادهای مربوطه در آستانه افتتاح قرار دارد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی‎:‎ موزه مطبوعات تبریز در آستانه افتتاح قرار دارد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: موزه مطبوعات تبریز با همت استاندار آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و دیگر ‏نهادهای مربوطه در آستانه افتتاح قرار دارد.

‏ احمد حمزه زاده در دومین نشست هم اندیشی با هنرمندان استان در محل خانه هنر تبریز با اشاره به فرا رسیدن روز مشروطه، گفت: ‏امسال به دلیل بیماری کرونا، شاهد برگزاری مراسم روز مشروطه در خانه مشروطه تبریز نبودیم اما برنامه زنده ای در این ‏مکان در شبکه های اجتماعی پخش می شود و البته ویدیو کلیپ هایی نیز با این موضوع در فضای مجازی پخش شده است.

‏ وی، موزه های افتتاح شده هر شهر را بخشی از سرانه فرهنگی آن شهر دانست و گفت: آذربایجان شرقی بعد از تهران بیشترین ‏موزه را دارد که تا پایان سال 99 نیز 10 موزه به افتتاح خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مطبوعات تبریز در آستانه افتتاح قرار دارد

موزه مطبوعات تبریز در آستانه افتتاح قرار دارد