مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-05اجتماعي

زیرساخت قوی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی قم، ظرفیتی مهم برای استان است


ضمن معرفی مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه در استان قم، آن را تنها برگزارکننده آزمون های آمادگی آیلتس و آزمون تافل استان دانست.

- ایسنا/قم ضمن معرفی مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه در استان قم، آن را تنها برگزارکننده آزمون های آمادگی آیلتس و آزمون تافل استان دانست.

مهدی بافرانی در گفت وگو با ایسنا گفت: مجموعه آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی استان قم از ابتدای شروع فعالیت به واسطه سیاست گذاری و رویکردهای متفاوت جهت حمایت و پشتیبانی از دانشجویان دانشگاه های استان قم با حضور گسترده زبان آموزان قمی مواجه شد.

وی افزود: به جهت اثربخشی هرچه بیش تر آموزش، این مرکز رویکردهای متفاوتی برای دو گروه کودک ونوجوان و بزرگسالان را در نظر گرفته است.

بافرانی در خصوص رویکرد مربوط به گروه کودک ونوجوان بیان کرد: رویکرد مهم برای این گروه این است که آن ها را در مدت کوتاهی به توان مندی بزرگسالان رسانده به طوری که حتی از عهده مطالعه کتب بزرگسالان نیز برآیند.

مدیر مرکز زبان های خارجی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دانشجویان را قشر اصلی گروه بزرگسالان معرفی کرد و اظهار داشت: چون این گروه از نظر سن و شرایط تقریبا به هم شبیه اند این مرکز سعی بر ایجاد محیط یکسان، بشّاش و پویا و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت قوی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی قم، ظرفیتی مهم برای استان است

زیرساخت قوی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی قم، ظرفیتی مهم برای استان است